Rynek e-commerce jest otwarty dla każdego, kto chce rozpocząć sprzedaż w Internecie. Przyjęło się, że najważniejszym elementem kampanii jest stworzenie odpowiedniego biznesplanu. W przypadku sprzedaży internetowej najważniejsze są kwestie dostępności towaru, sposobów płatności i...

W dobie rozwoju rynku e-commerce operatorzy szybkich płatności muszą spełniać wymagania konsumentów. Szybkość, wygoda i bezpieczeństwo to największe zalety zakupów online. Oferowanie wielu kanałów płatności, jak również możliwość rozpoczęcia transakcji na urządzeniu mobilnym...

Polski rynek handlu jest trudniejszy, niż kiedykolwiek. Dziś już nie wystarczą promocyjne ceny, ani pakiety typu "dwa w cenie jednego". W dobie powstawania kolejnych sklepów internetowych o sukcesie sprzedaży decyduje dużo więcej czynników, niż adres domeny i hasło reklamowe. Rynek...

Jednym z najszybciej rozwijających się rynków jest e-commerce. Izba Gospodarki Elektronicznej podała statystyki, z których wynika, że w 2014. roku przeszło 47%* Polaków płaciło za zakupy online. W 2015. roku było to już 54% i zdaniem ekspertów tendencja będzie progresywna. Criteo...

Optymalizacja procesów biznesowych pozwala na sprawniejsze zarządzaniem sklepem online. Posiadając więcej, niż jedną platformę sprzedażową ważne jest odpowiednie księgowanie dokumentów, tworzenie zestawień oraz bilansów. Wszyscy operatorzy szybkich przelewów gwarantują generowanie...

Internet, a zwłaszcza e-sklepy rozwijają się w błyskawicznym tempie. Polacy chętnie kupują za pośrednictwem sieci, a raporty płatności wyraźnie pokazują, że tradycyjne przelewy nie są już najpopularniejszą formą zapłaty. Korzystając z bramki płatności takich operatorów jak...