Zakupy w sieci zdobywają coraz większą popularność. Klienci docenili szybkość i wygodę tego sposobu kupowania. Okazuje się jednak, że apetyt rośnie w miarę jedzenia. E-klienci pragną, aby zakupy online były jeszcze szybsze i jeszcze bardziej komfortowe. Operatorzy płatności...

Żyjemy w coraz bardziej cyfrowym świecie. Trend cyfryzacji dotyczy również płatności. Tradycyjne płatności gotówkowe coraz częściej zastępowane są przez płatności elektroniczne. Najnowsze trendy pokazują, że pieniądze cyfrowe przechowywane w portfelach mobilnych wkrótce...

Aby sklep internetowy osiągnął sukces, jego właściciel powinien stawiać na pierwszym miejscu wygodę klientów. Dlatego jedną z najważniejszych decyzji, jest wybór odpowiedniego operatora płatności. Zanim go dokonamy, możemy porównać oferty wielu pośredników i skorzystać z...

Rynek płatności elektronicznych rośnie z roku na rok. Co jakiś czas pojawiają się na nim pewne trendy. Do najsilniejszych należą z pewnością płatności mobilne. Możliwość wykorzystania urządzeń mobilnych zrewolucjonizowała rynek e-commerce. Ten sposób zapłaty za towary i usługi...

Kłopoty z formalnościami wreszcie masz za sobą. Podpisałeś konieczne umowy, biznes plan się rozwija, prognozy finansowe wyglądają optymistycznie. Twój biznes online jest gotowy do uruchomienia. Ale czy Ty jesteś gotowy, aby powitać swoich klientów pozytywnymi doświadczeniami...

Jedną z usług, dzięki której możliwe jest usprawnienie płatności wykonywanych w sieci, jest geolokalizacja płatności. Rozwiązanie udostępnia między innymi najważniejszy operator nowoczesnych transakcji, firma Dotpay. Na czym polega geolokalizacja płatności i w jakich celach można...

Coraz większa część transakcji handlowych odbywa się w internecie. W sieci kupujemy już niemal wszystko, nie ograniczając się do sklepów z naszego kraju – internet pozwala na zakupy na całym świecie. Część konsumentów zastanawia się jednak, czy na pewno jest to bezpieczne. Jak...

Liczba subskrypcji rośnie. Właściciele przedsiębiorstw e-commerce doskonale zdają sobie sprawę z tego, że stanowią one wartość dodaną i powodują wzrost sprzedaży. Automatyczne płatności cykliczne znacznie ułatwiają ten model sprzedaży. Są niezwykle funkcjonalnym rozwiązaniem...

Bez względu na to, jakie przedsiębiorstwo prowadzisz, przetwarzanie płatności cyklicznych może zwiększyć sprzedaż. Możesz korzystać z tego rozwiązania bez względu na rodzaj subskrypcji, jednocześnie minimalizując wysiłki klientów. To od Ciebie zależy, jak zostanie zrealizowana...

Geolokalizacja to nic innego, jak ustalenie fizycznego położenia danej osoby czy obiektu. Z reguły pojęcie to kojarzone jest z GPS i nawigacją. Jednak sam proces wykorzystywany bywa obecnie w wielu dziedzinach. Płatności są jedną z nich. W geolokalizacji płatności w największym skrócie...

Czego oczekują klienci sklepów online? Dla niektórych najważniejsze jest bezpieczeństwo transakcji, inni liczą na szeroki wybór towarów, jeszcze inni poszukują okazji cenowych. Wydaje się, że dla młodszych użytkowników sklepów internetowych kluczową kwestią jest jak...

Podczas, gdy w zagranicznych sklepach online niepodzielnie panują płatności kartą, polscy e-klienci wciąż obawiają się tego rozwiązania. Tymczasem wdrożenie płatności kartą może być korzystne zarówno z punktu widzenia klientów, jak i właściciela sklepu internetowego. Dlaczego...

Zakupy w sieci wiążą się z udogodnieniami, o których jeszcze do niedawna e-klienci mogli jedynie pomarzyć. Jednym z takich rozwiązań jest sprzedaż ratalna online. Działa na podobnych zasadach, jak raty w sklepach stacjonarnych, z tą różnicą, że w sieci cała procedura jest szybsza...

Rozwój biznesu w wymiarze globalnym nie byłby możliwy bez pieniędzy lub Internetu. Granice terytorialne Państw już dawno przestały istnieć, ponieważ większość krajów należy do UE. Pragnąć rozwijać biznes na rynkach zagranicznych należy wykazać się sprytem i determinacją...

Wicelider polskiego rynku szybkich płatności online posiada aż 25 000 klientów w postaci sklepów internetowych. W pogoni za rozwojem, firma Dotpay postanowiła wyjść poza granice Polski i oferować swoje usługi na Ukrainie. Co to oznacza dla rynku szybkich płatności i jak skorzysta na tym...

MShopper przygotował raport (strona 64.) z którego wynika, że przelewy tradycyjne to ciągle najpopularniejsza forma finalizowania transakcji - przynajmniej w przypadku kobiet (58%). Mogłoby się wydawać, że wykonanie przelewu to bułka z masłem, ale rzeczywistość pokazuje, że nie do...

Tradycyjny przelew to ciągle popularna forma opłacania rachunków lub finalizowania zakupów. Schemat płatności jest zazwyczaj podobny: Na e-maila otrzymujemy fakturę, kopiujemy z niej dane do okienka przelewu i naciskamy "wykonaj". Jeszcze tego samego dnia (jeśli przelew był realizowany w...

Blisko 95%* sklepów internetowych planuje w ciągu najbliższego roku wdrożenie technologii, które mają zwiększyć poziom sprzedaży. Niemal 1/3 sklepów chce wejść na rynek zagraniczny. E-commerce rozwija się w Polsce bardzo prężnie, a dzięki operatorom płatności online przewidywany...