Czego oczekują klienci sklepów online? Dla niektórych najważniejsze jest bezpieczeństwo transakcji, inni liczą na szeroki wybór towarów, jeszcze inni poszukują okazji cenowych. Wydaje się, że dla młodszych użytkowników sklepów internetowych kluczową kwestią jest jak...

Podczas, gdy w zagranicznych sklepach online niepodzielnie panują płatności kartą, polscy e-klienci wciąż obawiają się tego rozwiązania. Tymczasem wdrożenie płatności kartą może być korzystne zarówno z punktu widzenia klientów, jak i właściciela sklepu internetowego. Dlaczego...

Zakupy w sieci wiążą się z udogodnieniami, o których jeszcze do niedawna e-klienci mogli jedynie pomarzyć. Jednym z takich rozwiązań jest sprzedaż ratalna online. Działa na podobnych zasadach, jak raty w sklepach stacjonarnych, z tą różnicą, że w sieci cała procedura jest szybsza...

Rozwój biznesu w wymiarze globalnym nie byłby możliwy bez pieniędzy lub Internetu. Granice terytorialne Państw już dawno przestały istnieć, ponieważ większość krajów należy do UE. Pragnąć rozwijać biznes na rynkach zagranicznych należy wykazać się sprytem i determinacją...

Wicelider polskiego rynku szybkich płatności online posiada aż 25 000 klientów w postaci sklepów internetowych. W pogoni za rozwojem, firma Dotpay postanowiła wyjść poza granice Polski i oferować swoje usługi na Ukrainie. Co to oznacza dla rynku szybkich płatności i jak skorzysta na tym...

MShopper przygotował raport (strona 64.) z którego wynika, że przelewy tradycyjne to ciągle najpopularniejsza forma finalizowania transakcji - przynajmniej w przypadku kobiet (58%). Mogłoby się wydawać, że wykonanie przelewu to bułka z masłem, ale rzeczywistość pokazuje, że nie do...

Tradycyjny przelew to ciągle popularna forma opłacania rachunków lub finalizowania zakupów. Schemat płatności jest zazwyczaj podobny: Na e-maila otrzymujemy fakturę, kopiujemy z niej dane do okienka przelewu i naciskamy "wykonaj". Jeszcze tego samego dnia (jeśli przelew był realizowany w...

Blisko 95%* sklepów internetowych planuje w ciągu najbliższego roku wdrożenie technologii, które mają zwiększyć poziom sprzedaży. Niemal 1/3 sklepów chce wejść na rynek zagraniczny. E-commerce rozwija się w Polsce bardzo prężnie, a dzięki operatorom płatności online przewidywany...