29 lutego 2016 Udostępnij

e-commerce, czyli internauci stawiają na jakość usług

Jednym z najszybciej rozwijających się rynków jest e-commerce. Izba Gospodarki Elektronicznej podała statystyki, z których wynika, że w 2014. roku przeszło 47%* Polaków płaciło za zakupy online. W 2015. roku było to już 54% i zdaniem ekspertów tendencja będzie progresywna. Criteo również podało swoje statystyki i wynika z nich, że 1/3 internautów realizuje e-płatności z poziomu urządzeń mobilnych. Co jest powodem tej tendencji wzrostowej? Zdecydowanie operatorzy płatności online, którzy dbają o jakość świadczonych usług.

Polska firma świeci przykładem

W lipcu ubiegłego roku Gemius opublikowało statystyki z których wynika, że aż 60% konsumentów wybiera Dotpay jako platformę do szybkich płatności online. Tempo rozwoju firmy jest ogromne, dlatego marka może liczyć na zyski, które z roku na rok wielokrotnie wzrastają. Tajemnicą sukcesu operatora jest jakość świadczonych usług. Niemal każdy klient jest zadowolony z ilości kanałów płatniczych oraz wysokością prowizji od sprzedaży, które są minimalne.

Krakowska firma dba nie tylko o klientów w Polsce, ale też zagranicznych. Wspierając e-sklepy gwarantuje możliwość płacenia kartą i przewalutowanie pieniędzy. Konsument z Niemiec może kupić w polskim sklepie produkt i zapłacić w Euro. Sklep zaksięguje złotówki, a cała operacja zajmuje zaledwie ułamek chwili.

 

Bezpieczeństwo i bycie na "bieżąco"

Stosowanie się do dyrektyw unijnych oraz maksymalny poziom bezpieczeństwa transakcji sprawia, że Dotpay to jedna z najszybciej się rozwijających platform w Europie. Marka wystartowała ze swoimi usługami w momencie, kiedy rynek e-commerce jeszcze w Polsce kulał. Obecnie blisko 60% transakcji odbywa się online, a krakowska spółka pośredniczy w ich lwiej części. Ogromną zasługę za ten stan rzeczy powinien wziąć na siebie dział technologiczny firmy, wpierający platformę o nowe rozwiązania, które podnoszą jakość świadczonych usług.

Jakość czy bonusy?

Wielu operatorów szybkich płatności oferuje bonusy w postaci konkurencyjnego oprocentowania kosztem niższej jakości usług. Firmy te mają swoich zwolenników - zwłaszcza mikro sklepy. Właściciele wielu platform e-commerce wybierają jednak Dotpay, ponieważ gwarancja bezpieczeństwa i wysokiej jakości usług znaczy dla nich więcej, niż niższe oprocentowanie transakcji.

 

* - Dane statystyczne pochodzą z magazynu Forbes / 08.2015 - Co słychać w e-commerce?