29 kwietnia 2016 Udostępnij

Jak rozwinąć biznes na rynku zagranicznym?

Rozwój biznesu w wymiarze globalnym nie byłby możliwy bez pieniędzy lub Internetu. Granice terytorialne Państw już dawno przestały istnieć, ponieważ większość krajów należy do UE. Pragnąć rozwijać biznes na rynkach zagranicznych należy wykazać się sprytem i determinacją. Zajmując się prowadzeniem sklepów w obszarze e-commerce pierwszym krokiem do rozwoju firmy będzie wybór odpowiedniego operatora płatności.


Co powinien wiedzieć przedsiębiorca?

Biznes w naszym kraju rozwija się dynamicznie, zwłaszcza ten w obszarze e-commerce. Dzięki sprzedaży internetowej możemy dotrzeć do większej ilości ludzi (ponad 10 milionów gospodarstw domowych ma dostęp do Internetu) i przekroczyć granice jednego kraju. Wprowadzenie kilku wersji językowych daje możliwość większego zasięgu, a skuteczna kampania reklamowa gwarantuje zainteresowanie sklepem. O ile zwiększenie zasięgu nie należy do większych trudności, o tyle trzeba sobie poradzić z płatnościami. Każdy kraj posiada inne zasady opodatkowania sprzedaży internetowej, ale można sobie z tym poradzić wybierając odpowiedniego operatora szybkich płatności.

 

Naszym nadrzędnym celem obok bezpieczeństwa płatności online jest wspieranie rozwoju biznesu. Z tego względu cały czas monitorujemy potrzeby rynku ustosunkowujemy się też do zmian w prawie, w tym w obszarze dyrektyw unijnych. Z tego właśnie względu stworzyliśmy nie tylko mechanizm geolokalizacji, ale i rozwiązanie umożliwiające przyjmowanie płatności za pomocą kart płatniczych bezpośrednio np. w walucie EUR bez przewalutowania. Wypłata środków realizowana w tej walucie pozwoli na uniknięcie ryzyka kursowego. – mówi Bernadeta Madej, Dyrektor Handlowy, DotPay sp. z o.o.

Wsparcie dla E-commerce

Powyższa wypowiedź pracownika operatora szybkich płatności wyraźnie pokazuje, jak ogromne wsparcie gwarantują platformy finansowe swoim klientom. Nie muszą się oni martwić o przewalutowanie pieniędzy, czy aspekty podatkowe. Operator gwarantuje prostotę oraz możliwość korzystania z ponad 130 kanałów płatności (dostęp do ponad 130 banków, w tym globalnych). Warto dodać, że płatności za pośrednictwem operatora odbywają się błyskawicznie, dlatego robienie zakupów w weekend nie stanowi już żadnego problemu.

Pragnąc rozwijać biznes w branży e-commerce należy zadbać o kilka wersji językowych witryny oraz o wybór odpowiedniego operatora szybkich przelewów. Rynki zagraniczne są otwarte dla każdego, a sam rozwój platform e-commerce notuje stały progres.